divendres, 27 de desembre del 2013

Gràcies ordinadors, per la vostra ajuda!

Hola petits descobridors, això ja s'està acabant així com he dit en l'entrada anterior, aprofiteu-les!

Avui us parlaré del que podem fer a través dels ordinadors, de com han evolucionat... En la sessió del altre dia de GTIC , vam anar parlant del que podem fer gràcies als ordinadors, de la seva evolució tant en les escoles,acadèmies;com en el nostre dia a dia...

Aquesta sessió m'ha fet que pensar i reflexionar sobre el tema. Jo me'n  recordo quan vaig començar a fer treballs amb l'ordinador, les estones llargues que em passava davant de la pantalla escrivint. També recordo quan de una foto podia modificar-la o simplement retocar-la, quan vaig començar a xatejar amb amics d'arreu del món , quan vaig fer una videoconfèrencia amb l'escola a Lima, amb uns nens que havien estat ferits per les bombes... Són tantes cosses que podem fer amb els ordinadors. Abans fer una exposició utilitzat POWER POINT, o un altre programa era impensable, o simplement editar o veure un video això era una cosa d'un altre món.
Amb això vull dedicar aquesta entrada els ordinadors, encara que siguin ser inanimats, insensibles... sense ells moltes de les coses que ens són vital per el dia a dia no seria possible. Per això vull donar les gràcies aquest aparells que tants i tants dies ens han ajudat a fer un treball, una exposició...

 
 Substituïu a les cançons pels ordinadors, és un manera de donar-li les gràcies aquesta aparell que tant ens ajuda!
 Fins la proxima, petits descobridors

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada