dilluns, 30 de desembre del 2013

Si em dius ádeu!

Hola petits descobridors,

Primer dir que ha sigut un plaer haver pogut transmetre tots els meus coneixements, poder compartir-lo amb tots vosaltres. La finalitat del meu blog ha sigut personalitzar cada una de la meva entrada, dirigint-me a tots vosaltres amb la figura de descobridors, ja que els descobridors és coneixen com persones o grup de persones que descobreixen alguna cosa, però amb un coneixement previ del que saben. Amb això jo he volgut que tothom que veies el meu blog és sentis com jo me sentit, una descobridora de petites coses que al llarg de la meva professió utilitzaré. També he volgut deixar la meva adreça per tal de què la gent em preguntés sobre dubtes, d'una manera més propera, tal i com jo vull que els meus alumnes em sentin que podem preguntar-me que és sentin propers a mi.

Desitjo de tot cor que aquest any que s'està acabant, acabi de la millor manera possible i que el següent que bè sigui encara millor. Moltes gràcies, i fins aviat petits descobridors!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada