diumenge, 27 d’octubre del 2013

Tothom coneix el prezi....

Bona tarda de diumenge, petits descobridors, ja se que fa dies que no publico res, o sé, se que hem trobeu a faltar, però per compensar això, avui us porto moltes eines que us agradaran i de les que espero que utilitzeu. Aprofito per recordar que si trobeu alguna aplicació, alguna eina que sigui útil, que sigui nova, o el que sigui que m'ho digueu, que ho compartiu amb mi o bé us torno ha deixar el meu correu per tal de què me escriviu martagg8@blanquerna.url.edu 

Avui l'explicació no us la donaré jo, aprofitaré aquesta eina que vull explicar, per que ella mateixa us ho expliqui

Per utilitzar aquesta eina el que hauràs de fer es registrar-te amb un compte a Registre't . Per que vegeu que és molt fàcil d'utilitzar us deixo un exemple de un prezi que he fet jo !

Mirant per l'explora que hi ha en el prezi he trobat un que m'agrada molt i que vull compartir amb tots vosaltres, petits descobridors

Bona tarda de diumenge petits descobridors!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada