dimecres, 2 d’octubre del 2013

Seguim Investigant

Hola petits descobridors!

En l'altre entrada al meu blog ,us vaig explicar una mica el que era el Netvibes, la RSS.... i que investigareu pel vostre compte el funcionament del Netvibes. Jo m'he creat un ,encara que hi han moltes maneres diferents per organitzar-lo , dissenyar-ho...


Bé amb aquesta imatge podeu visualitzar com es el disseny del meu Netvibes, el seu contingut.... Cadascú ho pot fer de la manera que vulgui, amb continguts que vulguin.. Tot així continueu  investigant , perquè segur que trobeu noves aplicacions, imatges, disseny.. Continueu!!

Fet el repàs una mica de l'entrada anterior, ara hem centraré amb el tema del que volia parlar: el SCOOP IT. Vaig deixar un vídeo en el que us explicava una mica sobre això, per tant no us explicaré res sobre el que és sinó com és crea un Scoop it, és a dir, com registrar-vos, que es pot fer...

Primer de tot el que has de fer es anar-te'n al teu buscador i posar Scoop it, us ha de sortir això :

A continuació el que heu de fer es registrar-vos, amb el vostre email i una contrasenya. Un cop registrats ja podeu començar a treballar amb ell.

Molta sort, i continueu investigant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada