dilluns, 23 de setembre del 2013

Comencem a treballar!


Hola de nou petits descobridors!

Torno a ser jo un  altre cop , el curs començà amb forces, i  ja he fet el meu primer treball per la assignatura de GTIC.
Aquest cop a sigut un treball en grup en què a través de Google Drive , una nova eina, que per mi ha sigut una innovació de la qual encara estic una mica  perduda. Bé, en aquest treball tractava de fer un document, un Power Point i un formulari d'un tema, el que el grup escollis . En el  meu grup vam escollir els llibres digitals a les aules, ja que actualment en l'àrea en la que ens trobem és un tema molt important. El que hem volgut explicar ha sigut les diferències entre el llibre digital i el de paper, els seus avantatges, inconvenients... 

Encara que per a mi treballar amb el Google Drive, no és gaire fàcil, perquè el desconec totalment i em perdo sovint, espero que a mesura que vagui treballant amb ell sigui més fàcil. Per aquells que estiguin tant perduts com ho estic jo, no us desamineu encara queda molt per descobrir.

A continuació penjaré els enllaços del treball , espero que us sigui d'ajut per aprendre coses noves! 

Cos del treball: per penjar aquest document el que has de fer, es el següent es anar al document , després clica a fitxer, puja a web i copiar el codi embed , seguidament el que has de fer es anar al blog al HTML i enganxar-ho a on pertanyi. Així successivament en tots el documents que hagis de penjar al blog.


Power Point


Formulari


(Si vols saber les respostes que han hagut del formulari, envia un comentari al meu blog i de seguida te'l enviaré)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada